Adevar si Credinta

Daca ateismul este o religie, atunci sănătatea este o boală!!!

„Dă-o dracului de Biserică!”…cu Radu Banciu la B1TV…

leave a comment »

Image

Foto – DC News

 

 Semnalez articolul fratelui  Laurian Rus – „Dă-o dracului de Biserică!”… Radu Banciu.

Bravo Domnule Banciu! Nici nu știu dacă merită sau nu să te luăm în seamă! 

Ca frate de-al nostru creștin ( sau nu ) ar trebui să-ți atragem atenția că, dacă tot ai ajuns să ai „emisiune” (sanchi!) la TV, ar fi bine să ai discernământul, înțelepciunea și inteligența de a „monitoriza” ce debitezi în direct la emisiunea dumitale de miștouri, bășcălie, jigniri și judecăți! Din pricina Bisericii și a credinței ăsteia  „a naibii”,  ai cărei martiri și poporeni de multe ori și-au dat viața, ai matale LIBERTATEA de a debita la TV tot ce-ți trece prin cap! Ce paradox! Ai dacă spuneai matale așa despre islam, a doua zi mai ieșeai din casă? Probabil că ești puțin dezorientat…așa că noi, ca frați de-ai dumitale o să te pomenim în rugăciunile noastre de sănătate, de înțelepciune ( băgăm de seamă că ai nevoie ) și de liniște și pace!

Ca frate de-al nostru român nu pot să-ti spun decât…să-ți fie rușine! Ești un exemplu de „AȘA NU!”. Adică eu înțeleg că pentru un om de televiziune ca dumneata ( mă vad nevoit să spun din nou …Sanchi! ) audiența și lupta pentru audiență depășește bunul simț, decența, moralitatea și așa mai departe…înțeleg…dar e prea de tot Domnule Banciu!

În final o să te rog să mă ierți dacă „tonul” meu ți s-a părut ironic sau deplasat! Dacă TU m-ai drăcuit, EU îți transmit doar pace și liniște!

Bine zice fratele Laurian – „Şi totuşi dragă cititorule, nu fi supărat; în alte ţări creştinii sunt omorâţi. Noi am scăpat ieftin. Încă.”

 

Written by Eshaton

octombrie 13, 2013 la 21:00

Publicat în Adevar si Credinta

Lasă un comentariu