Adevar si Credinta

Daca ateismul este o religie, atunci sănătatea este o boală!!!

Luati aminte ce veti raspunde la Judecata!

leave a comment »

„NI SE VA SPUNE:

V-am dat un rai si l-aţi părăsit, v-am făcut fraţi şi v-aţi ucis între voi. V-am dat o Lege şi v-aţi închinat viţelului de aur, am venit la voi şi nu M-aţi primit. M-aţi răstignit şi v-am iertat neştiinţa şi v-am dat Duhul Sfânt, dar voi continuatţ să Mă ucideţi, împotriva evidenţei.
Aţi dărâmat zeităţile grecilor şi ale romanilor, dar aţi creat un alt idol. Au fost eliberati robii antichitatii, dar ati creat o robie moderna. S-a prabusit un imperiu pagan, dat ati creat altele, mai pagane. S-a naruit o randuire nedreapta, dar n-ati fost capabili de una dreapta. S-a terminat o tiranie, dar s-a inlocuit cu alta.
M-ati alungat cand din inimile voastre, cand din oranduirile voastre si n-ati implinit inca voia Mea. Ati crezut o vreme in Mine, dar apoi v-ati facut pe voi insiva dumnezei.
Eu am umplut lumea cu Duhul Sfant, dar voi ati impins lumea spre haul umanismului.
Eu v-am invatat sa stapaniti cu Duhul materia, dar voi v-ati inchinat si v-ati robit materiei, mutiland Chipul Meu din voi.
Eu v-am dat un suflet armonios, in care am pus toate darurile de care aveati nevoie, dar voi v-ati inchinat zeitei ratiunii.
Eu faurisem o constiinta sfanta in lume, dar voi ati preferat egoismul capitalismului.
Eu ridicam sufletele, viata si ordinea din lume la pacea libera a desavarsirii, dar voi ati preferat pozitivismul ateu, care in numele unor false legi va mutileaza si va nefericeste.
V-am dat intelepciune, dar vrajmasii s-au dovedit adesea mai intelepti decat voi.
V-am dat puteri sfinte sa indrazniti cu duhul, dar adesea au cutezat mai mult vrajmasii.
V-am dat lumea sa o stapaniti, dar ati lasat-o prada vrajmasului.
V-am dat idealul Imparatiei Mele, dar n-ati mai crezut in ea si lumea a fost acaparata de falsele imparatii ale varjmasului.
V-am certat de nenumarate ori, dar nu v-ati trezit. Trec peste voi incercari apocaliptice, dar inca nu v-ati umplut de Duh Sfant.
Eu sunt prezent in lume, Eu lucrez prin voi toti, dar voi Ma rastigniti necontenit cu lenea voastra, cu putinatatea voastra, cu ignoranta voastra.
Va cer socoteala pentru tot raul facut si pentru tot binele uitat. Va cer socoteala pentru faptele voaste de acum si pentru inraurirea ce ati avut-o asupra mantuirii lumii intregi, caci raspundeti solidar in timp si in spatiu de tot ce e rau in cugetele voastre si in oranduirile voastre.
Evanghelia Mea e aceeasi pe pamant si in ceruri, dar voi ati facut-o cand pamanteasca fara ceruri, cand cereasca fara pamant. Mereu ati rastalmacit Duhul Sfant dupa ignoranta, ipocrizia si lasitatea din voi.
Nu va amagiti: Eu sunt aici, Eu lucrez aici, Eu judec aici, Eu imparatesc aici, fara a Ma desparti de Ceruri, ci ridicandu-va pe voi la Mine.
Multe sunt pacatele oamenilor, dar cel mai mare este sa creada ca se pot mantui, ca pot trai fara Mine.
Priviti lumea, priviti universul, priviti viata, priviti sufletele voastre! Ele nu sunt decat prin Mine si nu se pot mantui decat prin Mine.
Am fost Iubitorul vostru si voi fi Judecatorul vostru.Voi cerceta legile voastre , voi cerceta oranduierile voastre , voi cerceta cultura voastra, voi cerceta modul vostru de viata, voi cerceta cugetele voastre.
Veti da ssocoteala nunumai de faptele voastre, ci si de nazuintele voastre, de idealurile voastre , de crezurile lumii voastre.Cu cat inraurirea voastra a fost mai mare in lume, cu atat va e si raspunderea mai mare.
Cei ce ati inteles voia Mea si ati implinit-o, va bucurati de viata cea pururi fericita, iar cei ce n-ati facut voia Mea, ci ati facut voia voastra, va veti chinui in veci, fara iubire, fara har, fara bucurie, intr-o disperare ce nu piere, caci veti plange vesnica voastra infrangere.”

IOAN IANOLIDE  –  Detinutul Profet

Written by Eshaton

februarie 9, 2010 la 19:03

Lasă un comentariu